Как да заменя/върна продукт

 

Как да заменя продукт?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако поискате замяна на продукт поради несъответствие на размера, моля използвайте формите за контакт, за да уточним правилният размер.

Ще бъде изпратен куриер, който да извърши замяната.

Имате подарък от нас!

При несъответствие в размера: в рамките на една поръчка еднократно може да се възползвате от безплатна замяна на артикул. Ние ще заплатим, вместо вас, куриерските разходи по доставката.

При колебания в определяне на размера, консултирайте се с нас. Ще Ви окажем нужното съдействие за определяне на точния размер.

 

Как да върна продукт?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако Вие не сте удовлетворени от даден артикул, може да го върнете в срок от 15 календарни дни, без обяснение на причините.

При връщане, моля, имайте предвид следното:

Разходите по връщането са за сметка на купувача.

Върнатият артикул се приема обратно при изрично спазени условия: той трябва да е в непроменен търговски вид-в оригиналната му опаковка, със запазени етикети, без каквито и да е следи от носене/употреба.

Възстановяването на сумата става след като установим, че са спазени всички условия за ненарушен търговски вид.

Възстановяването на стойността се извършва в срок от 5 работни дни след като получим върнатата стока, на посочена от Вас банкова сметка. Имайте предвид, че титулярът на сметката трябва да е извършилият поръчката.

Внимание! Бельото се отнася към групата стоки, които по хигиенични причини не подлежат на връщане!

Във връзка с това, внимателно се отнесете към избора на размер. При колебание в определянето му, може да разчитате на нашата помощ.

 

Как да направя рекламация?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Връщането на продукт може да се осъщстви при грешка на търговеца, а именно:

Неправилна комплектация на поръчката-грешка в модела, цвета, размера;

Наличие на дефект/брак;

В този случай стойността на обратната доставка е за наша сметка.

Имате три варианта:

§  Да поискате замяна на стоката - с правилния размер, модел, цвят и без дефекти.

В този случай, изпращаме куриер, който да извърши замяната.

§  Да посикате отбив от цената.

§  Да поискате възстановяване на сумата на продукта, за който се отнася рекламацията.

Възстановяването на стойността се извършва в срок от 5 работни дни след предевяване на претенцията, на посочена от Вас банкова сметка. Моля, имайте предвид, че титулярът на сметката, трябва да е извършилият поръчката.

Обръщаме внимание!

Предевяването на рекламации става до 15 работни дни от получаване на поръчката.

Върнатият артикул се приема обратно при изрично спазени условия: той трябва да е в непроменен търговски вид-в оригиналната му опаковка, със запазени етикети, без каквито и да е следи от носене/употреба.

Възстановяването на сумата става след като установим, че:

 са спазени всички условия за ненарушен търговски вид

 се установи, че дефектът е бил наличен преди получаването на стоката.

Имайте предвид, че при правомерна рекламация интересът Ви ще бъде защитен.